niedziela, 3 kwietnia 2011

024. Patrzę, a tu jakieś zwierze....

... do śniadania mi się bierze.

Jak nie zerwę się na nogi, jak nie złapię za aparat...

Odpoczywałem sobie właśnie za Kcynią, spozierając za mapę kędy by tu ruszyć w dalszą drogę. Wyboru nie miałem zbyt dużego, kiedy usłyszałem szelest folii, w którą na wierzchu, a w zasadzie nieco z boku plecaka przytroczony był chleb - w środku byłby się pogniótł. nie tylko ja miałem ochotę na coś do jedzenia. ;-)


Ktoś myśli, że do Rzymu jest tak daleko? Przecież wystarczy w Janowcu Wielkopolskim minąć stację benzynową i dalej podążać za drogowskazami. Trasa w sam raz na niedzielny spacerek.


Nie mam ostatnio zbyt wielu możliwości podpięcia się do prądu, ale za to codziennie notuję w kapowniku swoje spostrzeżenia, którymi podzielę się w sensownym czasie.

Do Michała z Borgowa: raz jeszcze dzięki za kawę i za grochówkę - była super!!!

Dla zainteresowanych podaję nr telefonu: 513 571 665. Tylko trzy dni jestem jeszcze w Polsce i telefon mam włączony między 20 a 21. Za granicami preferuję SMS-y - inaczej pójdę z torbami a nie z plecakiem. ;-)

14 komentarzy:

  1. Było wziąć zwierzątko ze sobą - milej wędrować z takim zwierzątkiem- nieduże, ma miłe futerko i mogłoby siedzieć na kapeluszu:)))
    Trzymaj się,;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zwierzątko urodziwe!!!

    a Rzym faktycznie blisko:)))

    powodzenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. co to za zwierze .wyglada jak zdechniete

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodnie z wszelkimi zasadami wedrowca zwierzatko nalezalo skonsumowac, a nie dzielic sie prowiantem ; )) A co do Rzymu, to weiadomo, jak z tymi drogami jest... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie małe zwierzątko chyba niedużo zjadło.
    A kolacja w towarzystwie zawsze miła.
    Nola

    OdpowiedzUsuń
  6. a Ty dalej w drodze...niesamowity jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dalej w drodze, dobrych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. A to rudy złodziejaszek! Ale tak sobie myślę, że w sumie to przydałoby się takie małe, ciepłe i śprytne coś, żeby nie wędrować cały czas samemu.

    Pozdrawiam i trzymam kciuki! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. hej gdzie jestes co sie dzieje

    OdpowiedzUsuń
  10. co sie z nim dzieje moze ktos cos wie

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem gdzie się podziewasz ....

    OdpowiedzUsuń